loading...
چت روم فارسی ایرانی,اف ام چت,سایت چت تهران
آخرین ارسال های انجمن
Hossein بازدید : 203 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

اس ام اس های جدید خداوند

نوشته شده در دی ۲۳م, ۱۳۹۱ موضوع: اس ام اس خداوند نویسنده: اف ام چت 

همیشه فکر می کردم چون “گرفتارم” به “خدا” نمی رسم
ولی حالا فهمیدم چون به “خدا” نمی رسم، “گرفتارم”
.
.
.
خدایا
در ۲ راهی زندگی ام
تابلوی راهت را محکم قرار بده
نکند که با نسیمی راهم را کج کنم . . .
.
.
.
من خدایی دارم ، که در این نزدیکی است
نه در آن بالاها
مهربان ، خوب ، قشنگ
چهره اش نورانیست
گاهگاهی سخنی می گوید ، با دل کوچک من،  ساده تر از سخن ساده من
او مرا می فهمد ، او مرا می خواند ، او مرا می خواهد …
.
.
.
دلم کـــــــــــمی خدا میخواد…
کمی سکـــــــــــوت…
کمی دل بریدن میخواد…
کمی اشک…
کمی بهت…
کمی آغوش آسمانی
کمی دور شدن از این آدمها…!
کمی رسیدن به خدا…ب

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بيشتر چه مطالبي در سايت قرار بديم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5076
  • کل نظرات : 193
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 8188
  • کاربران آنلاين
  • 01.antoniodog
  • آی پی امروز : 122
  • آی پی دیروز : 450
  • بازدید امروز : 881
  • باردید دیروز : 1,851
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 881
  • بازدید ماه : 31,709
  • بازدید سال : 168,709
  • بازدید کلی : 5,245,621
  • کدهای اختصاصی
    cvxvdsfv