loading...
چت روم فارسی ایرانی,اف ام چت,سایت چت تهران
آخرین ارسال های انجمن
Hossein بازدید : 263 شنبه 22 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


جهت خواندن اس ام اس ها به ادامه مطلب بروید

نظر یادتون نره


الان بابام اومد یه سر و صدایی کرد که نگو

یه تهدیدایی هم کرد که نگو

کامپیوترم از برق کشید

تازه از اتاقمم بیرونم کرد گفت برو تو حال بگیر کپه مرگتو بزار!

ولی اشتباهش اینجا بود که گوشیمو نگرفت

من الان در خدمت شما هستم

بعله من یه همچین آدم زرنگیم D:

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

من به شخصه یه بی ام دبلیو 630 آی دارم ، داداشم یه بوگاتی ویرون داره...

ولی کلا با پراید می گردیم :|

گفتم در جریان باشین ;))))

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

دو ساعت واسه بابام توضیح دادم که آره اگه شیشه جلو ماشین پایین باشه چون باد از روبه رو میاد

شتاب ماشین رو میگیره و مصرف میره بالا،

دقیقا این کار از روشن کردن کولر بیشتر مصرف داره.

پس شیشه بالا که کولر بزنیم؟

دم بابام گرم،وقتی فهمید که منطقی میگم گفت شیشه عقب هم بیار پایین تا باد بره بیرون شتابو نگیره.

از این همه درک من که دیگه گرمایی حس نکردم

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

یکی از تفریحات دوران بچگی ما دهه هفتادی ها بالا رفتن از رختخواب و فرار بعداز ریختن

رختخوابا بود

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

فک کنم اگه بابام بنزم بخره باز تو اون درِ وا موندش لُنگ میذاره!

یعنی وقتی با ماشینش میرم بیرون و از ماشین پیاده میشم مردم یه جوری نگام میکن انگار راننده کامیونم!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

مامانم اومده میگه : به نظرت افطار چی بخوریم ؟

میگم : سبزی پلو ماهی

میگه : گمشو بابا میخوام استانبولی درست کنم!!

:|

خب مادر من اینکه میگی "به نظرت" دقیقاً منظورت چیه ؟؟

کم کم داره شکم نسبت به اینکه منو از جوب گرفتین تبدیل به اطمینان میشه

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

توی پارک قدم می زدم یه بچه 2 یا 3 ساله دستاشو پشتش گره زده بود تند را میرفت...

مامانشم پشت سرش هی می گفت امیر محمد صبر کن... وایسا کارت دارم....

یه دفه وایساد داد زد : اه... مامان ولم کن دیگه منم مشکلات خاص خودمو دارم!!!

من :|

کل پارک :|

مشکلات خاص :|

مامانش :|

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

اونقدر که تو ماه رمضون به روزه خوارا سخت می گذره،

به روزه دارا سخت نمی گذره !!!
والا...

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

من که رکیک ترین فحشِ بابام "دیوانه"

و مستهجن ترین حرف مامانم "بی شخصیت" بود شدم , ایـــــــــن!!!

خدایا به حقِ این ماهِ عزیز , بچهَ م رو به تو سپردم...

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

خداوندا...

جوانانی را که با پدر و مادرشان قهر میکنند را به راهی جز خوانندگی هدایت بفرما...

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

لازمه واسه خاک انداز برا اون یه خط خاکی که آخر سر عمراً واردش نمی شه یه سیستم هورت کشیدن تعبیه کنن..

این دانشمندا چکار میکنن، من نمیدونم :|

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

میگن تو بهشت شنبه، یکشنبه، دوشنبه.. وجود نداره

همه روزا جمعه است!

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

دوم راهنمایی وقتی معلم زبان می اومد سر کلاس...

همه دانش آموزا :
Hello teacher how are u ? im fine Thank you . and you?

معلم : :| :| :| :|

کلاً خودمون جواب خودمون رو میدادیم ، معلم هم دچار خلاء مغزی میشد...

و ما هم سرشار از ذوق که عالم زبان شدیم...

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

اوناییکه منو از دست میدن...

یعنی لگدی که اونا به بختشون زدن * بروس لی* به حریفاش نزد...

در این حد...

ـــــــــــــــــــــــfarCsms.tkـــــــــــــــــــــــ

مادر : داری چیکار میکنی پسرم ؟؟؟

پسر بچه 5 ساله : دارم واسه نامزدم نامه مینویسم...

مادر : ولی تو که هنوز خوندن و نوشتن بلد نیستی...

پسر بچه 5 ساله : اونم بلد نیست بخونه ، اصن تو چه میفهمی عشق یعنی چی ؟؟؟

مادر : :|
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بيشتر چه مطالبي در سايت قرار بديم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5076
  • کل نظرات : 193
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 8188
  • آی پی امروز : 171
  • آی پی دیروز : 289
  • بازدید امروز : 622
  • باردید دیروز : 3,580
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 9,254
  • بازدید ماه : 18,385
  • بازدید سال : 155,385
  • بازدید کلی : 5,232,297
  • کدهای اختصاصی
    cvxvdsfv